Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
  • Promo 5 Group Event - Baltica Roadshow - Litwa, Łotwa, Estonia

19 Październik 2016

• RemaDays 2016

Oto kilka zdjęć z targów RemaDays 2016.

• OneDay Roadshow 2014 - Warszawa, Kraków, Chorzów, Łódź i Poznań

15 Wrzesień 2014

W dniach 1-5 września Zakład Galanterii Skórzanej Stefania brał udział w Road Show i odwiedził pięć polskich miast: Warszawę, Kaków, Chorzów, Łódź i Poznań.
    Staraliśmy się zwrócić uwagę Klientów na nowości, ale i na nasze najlepsze produkty, cieszące się niezmiennym powodzeniem, szczególnie w okresie przedświątecznym.

Weronika Bielska stefania@stefania.net.pl
  • Nowe kolory eko-skóry w ofercie

26 Marzec 2014

Szanowni Państwo informujemy, że wprowadziliśmy do naszej oferty nową eko-skórę w wiosennych kolorach. Poniżej kilka zdjęć produktów wykonanych z tego materiału.
    Zachęcamy do zapoznania się z ofertą.

Magdalena Matecka biuro@stefania.net.pl
  • Złoty Medal 2014 - Wybór Konsumentów

18 Marzec 2014

Miło jest nam poinformować, że zdobyliśmy "Złoty Medal 2014 - Wybór Konsumentów" na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Wyróżnienie zostało przyznane za portfel CV240.
    Jest to dla nas tym większy sukces, iż jest to już drugi "Złoty Medal" dla naszej firmy.

• RemaDays 2014 - Warszawa

10 luty 2014

Po raz kolejny Zakład Galanterii Skórzanej "STEFANIA" wystawiał się na targach Rema Days w Warszawie. Oprócz naszych znanych kolekcji Giovani, Paolo Bantacci, Stefania czy produktów z ID Protect zaproponowaliśmy nowe modele portfeli i torebek z nowego gatunku skóry licowej.

Monika Talbierz monika.talbierz@stefania.net.pl
  • OneDay Roadshow 2013 - Chorzów

13 Grudzień 2013

5 listopada 2013 zorganizowaliśmy w Chorzowie OneDay Roadshow. Zamysł wyjazdu był taki, aby jak najwięcej współpracujących z nami Agencji Reklamowych z Górnego Śląska "dotknęło" produktów, zobaczyło naszą jakość, bogactwo modeli i kolorystyki.

• OneDay Roadshow 2013 - Tallinn, Riga, Vilnius

13 Grudzień 2013

W dniach 16-20 września 2013 r. mieliśmy przyjemność uczestniczenia w OneDay Roadshow Tallinn, Riga, Vilnius organizowanym m.in. przez naszą firmę.

• Festiwal Marketingu i Druku

23 Wrzesień 2013

W dniach 9-10 września 2013 r. odbył się Festiwal Marketingu i Festiwal Druku (dawne targi Gifts Exclusive), będący połączeniem ekspozycji targowej, szkoleń, pokazów i konferencji. Wśród wystawców zobaczyć można było zarówno producentów i importerów art. promocyjnych, jak i dostawców mediów i maszyn.

Renata Szynalska trade@stefania.net.pl
  • Wyróżnienie za portfel z kolekcji Paolo Bantacci

13 Czerwiec 2013

Miło jest nam poinformować, że portfel z najnowszej kolekcji marki Paolo Bantacci zdobył Wyróżnienie w kategorii Produkty Premium na targach RemaDays Warszawa 2013.
    Jest to duży i bardzo funkcjonalny portfel damski, który na pewno przypadnie do gustu wielu Paniom.

Weronika Bielska stefania@stefania.net.pl
  • Złoty Medal za portfel CV 240 marki Giovani - Wybór Konsumentów

12 Czerwiec 2013

Niezmiernie miło jest nam poinformowac, ze portfel damski z kryształkami Swarovski'ego CV 240 zdobył najwieksze uznanie i tytuł Złoty Medal - Wybór Konsumentów wiosennej edycji Targów Mody Poznan 2013 - Międzynarodowych Targów Poznanskich.

Renata Szynalska trade@stefania.net.pl
  • Złoty Medal za portfel CV 240 marki Giovani

18 Marzec 2013

W dniach 19-21 lutego nasza firma wzięła udział w Międzynarodowych Targach Mody Poznań 2013. Organizatorzy tego wydarzenia wyróżnili nasz portfel damski z kryształkami Swarovski'ego marki Giovani złotym medalem.

• Pani Stanisława Talbierz Kobietą Przedsiębiorczą Wielkopolski 2013

18 Marzec 2013

Dnia 7 marca br. Pani Stanisława Talbierz - współzałożycielka i współwłaścicielka firmy w otwartym głosowaniu zdobyła tytuł „Kobiety Przedsiębiorczej” w całym województwie Wielkopolskim.

• 51st PSI Trade Show 2013 in Dusseldorf

22 Styczeń 2013

W dniach 9-11 stycznia 2012 r. nasza firma po raz kolejny miała okazję wystawiać się na międzynarodowych targach PSI w Dusseldorfie.
    Była to już 51-sza edycja tej prestiżowej imprezy.

Monika Talbierz monika.talbierz@stefania.net.pl
  • Wyróżnienie „Przyjazny Pracodawca 2012”

24 Listopad 2012

Jesienią ubiegłego roku w ramach Projektu „flexicurity – Szansą na zrównoważony rozwój rynku pracy” ogłoszony został konkurs „Przyjazny Pracodawca”.

• Nowa sesja zdjęciowa dla marki Giovani

3 Wrzesień 2012

W sierpniu tego roku zorganizowaliśmy kolejną sesję zdjęciową dla marki Giovani. Spośród wielu propozycji lokalizacji, wybraliśmy Gdynię. W tle zdjęć podziwiać można panoramę miasta oraz Morze Bałtyckie. Podczas sesji zaprezentowane zostały produkty z kolekcji Leszek Czajka, CV oraz DV, które to można zobaczyć na stronie marki.

• I Memoriał Przemysława Talbierza

3 Wrzesień 2012

W dniach 14-15 września 2012 r. odbędzie się I Memoriał Przemysława Talbierza - Ogólnopolski Turniej w Piłce Siatkowej Mężczyzn rozgrywany na Hali Kalisz Arena ul. H. Sawickiej 22-24. Zagrają między innymi zespoły takie jak: MKS Kalisz czy MKS Cuprum MONDO Lubin.
    Wszystkich serdecznie zapraszamy.

• Wizyta klientów z Białorusi

11 Czerwiec 2012

8 maja naszą firmę odwiedzili klienci z Białorusi. Spotkanie odbyło się w siedzibie naszej firmy, gdzie zaprezentowaliśmy bogatą ofertę produktów ze skóry naturalnej. Następnie delegacja zwiedziła park maszynowy i zaplecze magazynowe.

• Artykuł o Przemysławie Talbierzu w magazynie targów Mipel 2012

23 Kwiecień 2012

W magazynie największych w Europie targów galanterii skórzanej w Mediolanie - Mipel Marzec 2012 ukazał się krótki artykuł o pomysłodawcy i twórcy marki Giovani - Przemysławie Talbierzu.

Magdalena Matecka biuro@stefania.net.pl
  • Nowy portfel z kryształem Swarovski'ego w ofercie!

13 Kwiecień 2012

W kwietniu wprowadziliśmy do naszej oferty nowy portfel z kryształem Swarovskiego.
    Jest to wyjątkowo elegancki damski model 008DK. Może on być wykonany w dowolnym kolorze z naszej palety kolorów skóry włoskiej exclusive DF. Jako opakowanie proponujemy pudełko w białym kolorze.

• Rema Days Warszawa 2012

2 Kwiecień 2012

W dniach od 1 do 3 lutego 2012 r. nasza firma po raz kolejny brała udział w targach Rema Days w Warszawie. Impreza cieszy się niezmienną popularnością od wielu już lat. Targi były okazją do licznych spotkań z obecnymi klientami oraz możliwością do nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

• Gifts Exclusive Warszawa 2011

27 Wrzesień 2011

W dniach 14 i 15 września 2011 r. nasza firma miała okazję uczestniczyć w targach Gifts Exclusive, zorganizowanych w Warszawie, w klubie Mirage. Wyjątkowe miejsce, zlokalizowane w podziemiach Pałacu Kultury i Nauki wpisywało się w atmosferę targów.